Warning: Undefined array key "options" in /home/pusheen2/public_html/wp-content/plugins/elementor-pro/modules/theme-builder/widgets/site-logo.php on line 192
پرسش‌های متداول - پوشین

پرسش‌های متداول

پیش از ارسال درخواست پشتیبانی، ممکن است پاسخ پرسش‌های خود را در این بخش بیابید

حساب کاربری

بله. شما می‏‌توانید مشخصات کاربری خود را ویرایش کنید. برای این کار باید با وارد کردن پست الکترونیکی یا شماره همراه (در صورت تایید شماره همراه) و کلمه عبور، وارد حساب کاربری خود بشوید، سپس با کلیک روی گزینه “حساب کاربری” به صفحه‏‌ای منتقل می‏‌شوید که در بخش “اطلاعات حساب کاربری” امکان ویرایش اطلاعات وجود دارد.

بله. در صورتی که شماره همراه خود را به فردی دیگر واگذار کردید، جهت جلوگیری از سوءاستفاده یا مشکلات احتمالی، شماره موبایل خود را در پروفایل تغییر داده و شماره جدیدی ثبت نمایید.

شما میتوانید پس از ورود شماره همراه به صورت کامل (******* **۰۹)، ایمیل و وارد کردن کلمۀ عبور، پس از تایید شماره همراه (وارد نمودن کد دریافت شده از طریق پیامک) اقدام به ثبت‌نام نمایید.
در صورتی که قبلا با ایمیل ثبت‌نام کرده‌اید، زمانی امکان ورود از طریق شماره همراه برای شما مقدور است که شماره همراه وارد شده در پروفایل خود را تایید نمایید.

اطلاعات در مورد محصولات

کارشناسان بخش تولید محتوای پوشین تلاش می‌نماید تا اطلاعات مورد نیاز برای خرید هر کالا در سایت موجود، کافی و روشن باشد. شما می‌توانید با مراجعه به جدول اطلاعات فنی کالاها تا میزان قابل قبولی از جزئیات محصول مطلع شوید. در صورت عدم کفایت اطلاعات مندرج، با شماره پشتیبانی ما تماس حاصل نمائید یا از طریق صفحه تماس با ما سوال خود را مطرح نمائید. همچنین پوشین نقدها و نظرهای مشتریان را با جهت بررسی خریداران در سایت نمایش می‏‌دهد که مطالعه آنها می‏‌تواند در انتخاب کالا به شما کمک کند.

به طور کلی محدودیتی برای سفارش تعدادیِ یک کالا در پوشین وجود ندارد، در مورد خریدهای عمده لطفاً از طریق تماس با شماره پشتیبانی یا ارسال ایمیل به info@pusheen.ir یا ارتباط از طریق کانال‌های ارتباطی مندرج در سایت با ما تماس بگیرید.

ثبت و پیگیری سفارش

خیر. از طریق ارسال درخواست به آدرس ادمین تلگرام یا واتس‌اپ نیز خرید امکان‌پذیر است، هرچند تنها خرید از طریق سایت مشمول تخفیفات پوشین می‌گردد. همچنین جهت پیگیری مراحل انتخاب محصول، پرداخت، حمل و پشتیبانی، خرید از سایت موکداً توصیه می‌گردد.

شما در ۲۴ ساعت شبانه روز و ۷ روز هفته می‌‏توانید سفارش خود را از طریق وب‌سایت ثبت کنید. اخذ سفارش از طریق پیام‌گیرهای شبکه‌های اجتماعی نظیر تلگرام و واتس‌اپ در کلیه روزهای ایام هفته از ساعت ۱۰ صبح الی ۷ بعدازظهر امکان‌پذیر است، هر چند سفارش از طریق پیام‌گیرهای شبکه‌های اجتماعی شامل تخفیف نمی‌گردد

تا پیش از تایید نهایی سفارش شما می‌توانید سفارش را از سبد خرید خود حذف و یا اصلاح کنید.
پس از تایید نهایی سفارش و اتمام خرید و در مرحله پرداخت و ثبت سبد، شما قادر به حذف و تغییر سفارش نیستید. در مورد سفارشات اختصاصی (نظیر چاپ عکس‌های ارسالی)  از این مرحله به بعد، تنها در صورتی که مراحل آماده‌سازی سفارشات شما آغاز نشده باشد، برای لغو یا تغییر آن، با پشتیبانی سایت تماس بگیرید.

خیر، به منظور تسریع فرآیند پردازش و ارسال سفارش و نیز کاهش امکان بروز خطا در ثبت سفارش، مشتریان محترم ‏باید سفارش خود را اینترنتی ثبت کنند. تنها در مواقع درخواست خریدهای عمده (بیش از ۲۰ عدد) توصیه می‌گردد با شماره تلفن پشتیبانی سایت تماس حاصل نمائید.

پرداخت

سایت پوشین از پروتکل امن SSL جهت مدیریت کلیه ارتباطات کاربران، از جمله مسائل مربوط به پرداخت وجوه، استفاده می‌نماید. جهت حصول اطمینان می‌توانید به نماد قفل بسته در سمت چپ آدرس سایت پوشین در حط آدرس مرورگر خود توجه نمائید. علامت قفل بسته مشخصه ایمنی کامل ارتباطای و در نتیجه اطمینان کاربران از ارتباط با فروشگاه‌های اینترنتی است. مانند دیگر فروشگاه‌‌های اینترنتی رسمی، پرداخت‌های کاربران نیز با اتصال به درگاه‌های بانکی معتبر انجام می‌پذیرد.

همگی کاربران پوشین می‌توانند از طریق درگاه اینترنتی و با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پوشین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنند.
برای اطلاعات بیشتر می‏توانید به صفحه نحوۀ پرداخت در بخش پاورقی سایت مراجعه کنید.

شما می‌توانید با استفاده از همه کارت‏‌های بانکی عضو شبکه شتاب در سایت پوشین، هزینه سفارش را به صورت آنلاین پرداخت کنید.

متاسفانه در حال حاضر این امکان به دلیل محدودیت‌های لجستیکی امکان‌پذیر نیست، اما سعی ما بر آن است تا در آینده نزدیک این امکان را برای مشتریان خود فراهم سازیم.

در صورتی که نیاز به استرداد قسمتی یا کل هزینه پرداخت شده به شما باشد، وجه مرجوعی به شماره کارت بانکی درج شده در حساب کاربری، که نام دارنده کارت با نام کاربری شما دارای مطابقت باشد، واریز خواهد شد. توجه داشته باشید که شماره کارت متعلق به خود و به نام خود را دراطلاعات حساب کاربری وارد نماید.در صورتی که بین حساب مبدا که پرداخت اولیه از آن انجام شده با شماره کارت اعلامی توسط شما در حساب کاربری، مغایرتی کشف شود ، مطابق با ضوابط و مقررات قانونی ، پوشین مبلغ را به حساب مبدا عودت خواهد داد.

ارسال سفارش‌ها

هزینه‏ ارسال بسته به نوع محصول (شکستنی، حجیم، …)، شرایط سفارش، محل تحویل و نوع ارسال متفاوت است و در فرم سبد خرید به آگاهی مشتریان می‏‌رسد.

درباره ارسال در شهر تهران، شما می‏‌توانید از طریق تحویل حضوری یا ارسال پیک‌های شهری، در طی روزهای کاری هفته (شنبه تا چهارشنبه ۱۰ صبح تا ۴ بعدازظهر و پنج‌شنبه ۱۰ صبح تا ۱ بعدازظهر) تنها با هماهنگی با پشتیبانی پوشین جهت تعیین زمان تحویل و اخذ نشانی، اقدام به تحویل کالای خود نمائید.

از آنجا که ارسال‌های خارج از تهران از طریق پست انجام می‌پذیرد، زمان رسیدن ارسال‏‌های خارج از تهران پس از تحویل به پست، بر اساس محدوده جغرافیایی از ۳ تا ۶ روز کاری (بسته به نوع سفارش) متغیر است، بنابراین روز رسیدن سفارش با توجه به خدمات پستی مشخص است اما ساعت آن را نمی‏‌توان به طور دقیق تعیین کرد. همچنین باید در نظر داشته باشید که در زمان‌های منتهی به پایان سال، امکان تاخیر بیش از ۶ روز توسط پست وجود دارد، لذا می‌بایست در موقع خرید به این مسئله توجه داشته باشید.

همه سفارش‌ها پس از آماده‌سازی و طی مراحل پردازش (بسته به نوع سفارش از ۳ تا ۵ روز کاری)، در روز کاری بعد تحویل واحد پستی مستقر در محل پردازش سفارش‌ها می‏‌شوند.

با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش تماس بگیرید (از طریق تلفن یا ارسال پیام از طریق صفحه تماس با ما یا پیامگیر وب‌سایت) در صورت وجود مغایرت، کالای شما تعویض گردیده و یا مبلغ آن پس از عودت کالا به حساب مشتری مسترد خواهد گردید.

از طریق تماس تلفنی یا ارسال پیام ازصفحه تماس با ما یا پیام‌گیر وب‌سایت، با واحد پشتیبانی و خدمات پس از فروش سایت تماس بگیرید کارشناسان ما در اسرع وقت نسبت به پیگیری مشکل ایجاد شده اقدام خواهند نمود.