جهت ارسال درخواست مرجوع نمودن کالای معیوب، پس از مراجعه به صفحۀ تماس با ما و تکمیل فرم تماس، در قسمت موضوع پیام، گزینۀ “درخواست مرجوع نمودن کالا” را انتخاب نموده و با درج شماره سفارش در گزینۀ “شماره سفارش” و درج توضیحات کامل در مورد معایب کالا در قسمت متن پیام، مراتب را به ما اطلاع دهید. یکی از کارشناسان پوشین در اسرع وقت جهت انجام هماهنگی لازم با شماره تلفن مندرج شما تماس حاصل خواهد نمود.
در مورد کالاهای سفارشی بر طبق درخواست مشتری، که به طور واضح جنبه شخصیسازیشده دارند به علت شرایط خاص کالا و خدمات، حق انصراف ۷ روزه غیر قابل اعمال بوده و ادعای بازگشت هزینه به استناد حق انصراف از سوی مصرف کننده مسموع نخواهد بود.