قوانین ارسال و مرجوعی کالا
در این بخش میتوانید توضیحات مهم مربوط به قوانین اراسل و مرجوع نمودن کالا را مشاهده نمائید
قوانین ارسال کالا
- از آنجا که فروشگاه پوشین پس از تحویل مرسوله به متولی حمل و نقل، در مراحل حمل و نقل حضور ندارد لذا ایجاد اشکال و یا شکستگی در هنگام ارسال با پست، تیپاکس، باربری و کلیه شیوههای حمل و نقل مورد استفاده، به عهده پوشین نخواهد بود و سفارشات با مسئولیت سفارشدهنده ارسال خواهد گردید.
- هزینه حمل و نقل کالای مرجوعی تنها در صورت احراز اشکال در کالای ارسالی توسط پوشین، هزینۀ حمل و نقل کالای مرجوعی به عهدۀ پوشین خواهد بود و در غیر این صورت تمام هزینۀ حمل و نقل به عهده سفارشدهنده می باشد.
- در صورتی که فروشگاه پوشین به دلایلی که خارج از کنترل ما باشد، توان تحویل کالا را در موعد مقرر نداشته باشد و طرفین درباره یک موعد جدید به توافق نرسند، خریدار حق دارد بدون هیچگونه هزینهای سفارش را فسخ نماید و پوشین موظف است وجه پرداختی را به شماره حسابی که مشتری از طریق آن اقدام به پرداخت نموده، عودت نماید.
- در صورتی که کالا به علت اشتباه کارکنان فروشگاه پوشین به آدرسی غیر از آدرس مشتری ارسال شده باشد تمام هزینههای مربوط به ارجاع آن به عهدۀ فروشگاه پوشین خواهد بود.
- در صورتی که سفارشدهنده در درج آدرس خود دچار اشتباه شود فروشگاه پوشین مسئولیتی در مورد آن نخواهد داشت، و هزینه ارسال به آدرس صحیح، مجدداً دریافت خواهد شد.
- در صورتی که مشتری در زمان ارسال کالا در محل حضور نداشته باشد و یا از دریافت سفارش امتناع ورزد هزینۀ حمل برگشتی کالا و همچنین ارسالِ دوباره به مشتری، از ایشان مجدداً دریافت خواهد گردید.
قوانین لغو سفارش و مرجوعی
- در صورت ایجاد شکستگی، خطوخش، پارگی و یا ایجاد هر گونه نشان و لکه بر روی کالا بعد از تحویل محصول، امکان مرجوع نمودن محصول وجود نخواهد داشت.
- هرگونه نقص و ایراد در محصولات ارسالی باید حداکثر یک روز بعد از تحویل به صورت کتبی و از طریق تلفن یا بخش چت وبسایت با توضیحات و عکس به مرکز پشتیبانی فروشگاه پوشین گزارش گردد.
- با توجه به اینکه مشخصات محصول بطور کامل و دقیق در سایت ذکر شده است و به دلیل نوع چاپ سفارشی محصولات برای مشتریان، مرجوعی کالا به دلایل و نظر شخصی مقدور نیست. خواهشمند است پیش از اقدام به نهاییسازی سفارش در مورد طرح انتخابی خود، اطمینان حاصل نمائید.
- در مورد طرحهای سفارشی به علت اختصاصی بودن سفارش، بعد از شروع به آمادهسازی محصول، امکان لغو سفارش وجود نخواهد داشت. فرآیند آمادهسازی محصولات ممکن است بلافاصله پس از نهایی سازی سفارش و واریز هزینه آغاز گردد.
- در صورت تائید کارشناسان فروشگاه پوشین مبنی بر وجود مشکل در محصول از طرف پوشین و انجام چاپ دوباره، مشتری میبایست هنگام تحویل سفارش جدید، سفارشات قبلی را به همراه تصویر فیش پستی حاوی هزینۀ بازگشت مرسوله و همچنین اطلاعات حساب بانکی (شامل شماره کارت شتاب و نام دارندۀ کارت) به فروشگاه پوشین ارسال نماید. فروشگاه پوشین نسبت به بازپرداخت هزینۀ بازگشت کالا از طریق تماس تلفنی یا ایمیل، مراتب را به مشتری اطلاع خواهد داد.
- پس از بررسی کالاهای مرجوعی توسط کارشناسان ما، در صورتی که کالا خارج از ضوابط مقرر در سایت مرجوع شده باشد و بدون ایراد تشخیص داده شود، مجدداً برای مشتری ارسال میشود و در این صورت هزینه حمل و نقل به عهده مشتری میباشد. در صورت خودداری مشتری از تحویل کالای سالم و بدون ایراد، کالای مزبور به مدت دو هفته بصورت امانت نزد فروشگاه پوشین باقی خواهد ماند و با انقضای این مهلت فروشگاه پوشین مسئولیتی در قبال کالا، زیانهای وارده و یا مفقود شدن آن نخواهد داشت.
نحوۀ درخواست مرجوع نمودن کالا
جهت ارسال درخواست مرجوع نمودن کالای معیوب، پس از مراجعه به صفحۀ تماس با ما و تکمیل فرم تماس، در قسمت موضوع پیام، گزینۀ “درخواست مرجوع نمودن کالا” را انتخاب نموده و با درج شماره سفارش در گزینۀ “شماره سفارش” و درج توضیحات کامل در مورد معایب کالا در قسمت متن پیام، مراتب را به ما اطلاع دهید. یکی از کارشناسان پوشین در اسرع وقت جهت انجام هماهنگی لازم با شماره تلفن مندرج شما تماس حاصل خواهد نمود.
قوانین نماد اعتماد الکترونیک مرتبط
در مورد کالاهای سفارشی بر طبق درخواست مشتری، که به طور واضح جنبه شخصیسازیشده دارند به علت شرایط خاص کالا و خدمات، حق انصراف ۷ روزه غیر قابل اعمال بوده و ادعای بازگشت هزینه به استناد حق انصراف از سوی مصرف کننده مسموع نخواهد بود.